provdagen

Båda proven gick rätt bra faktiskt idag. Blev att springa mellan dom eftersom no provet var direkt efter spanska provet. Kände mig väldigt nöjd över spanskan iaf. No;n hade jag pluggat mindre på men gick nog rätt okej ändå. hade också so, matte, klass möte, mentor tid och engelska idag. På so lektionen arbetade vi med andra världskriget i boken, och matten lärde vi oss något nytt sett att räkna på. Kommer tyvärr inte ihåg hur man gjorde det. Men var glad att jag förstog då iaf. På klassmötet och mentortiden provade vi såna här klasströjor som vi ska beställa. Vi fick prova storlekarna idag och så ska vi beställa nästa vecka tror jag. Engelskan övade vi inför nationella proven.
Åkte sen hem direkt efter skolan, var meningen att vi skulle till tobbe men blev inte så, så det blir imorgon ist. Kanske svänger förbi net on net då för att köpa sånt här skydd till mobilen innan jag tappar den eller råkar ha sönder den.

OS i Vancover gillas inte just nu. Var inge andra avenyn idag på grund av det. ;(

Snart är det lov också. Behövs verkligen! Hur skönt som helst. Bara en vecka, men bättre än inget! Ta det lugnt, träffa kompisar, sen vet jag inte om vi skulle fara ner till göteborg :) men det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test