stan med therese & gugge

idag blev det stan med therese och gugge. Åkte med bussen hemifrån vid ungefär halv två. Hittade två tröjor. En från stadium som jag tänkte ha på mig på det här kortet vi ska ta i skolan nästa tisdag. Alla ska ha varsitt tema, tänker inte avslöja min klass tema ;) haha men men. Den kan jag ha och träna i sen.
Sen köpte jag en tröja från gina tricot också. Sen gick gugge och åt och efter de åkte vi hem till therese. Vi bakade kladdkaka, och tack för att gugge kom på att man inte kan ställa in en metallform i mikron, haha! Om han inte hade varit med hade jag och therese gjort det, och då hade micon exploderat...
Kladdkakan blev lyckad och vi satte oss och kollade på step up 2. Sen vid tio över nio gick jag med gugge till bussen och sen hem. Nu ska jag duscha och sen kolla på twilight ;)

hej snö..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test