torsdag!

vaknade sent imorse och kom en timme försent efter mkt strul med bussar, så jag missade hela engelskan. Syslöjden virkar jag en mössa som inte alls ser ut att bli en mössa. matten idag gick inte lika bra som igår alls.. usch förstår ingenting, lyckat eftersom vi har nationella prov i matte efter lovet.
Efter skolan tog jag bussen till mammas jobb och satt och väntade där, rensade mobilen och massa medan jag väntade sen åkte vi till net on net. Den där mobilstrumpan jag skulle ha var helt slutsåld så får väl handla ngt annat eller ngt. Sen svängde vi förbi subway för jag va svinhungrig, hade inte ätit så mycket i skolan. Sen åkte vi till tobbe kim & jonathan. Fikade lite där och kollade på os :)
Nu är jag hemma, funderar på att titta på flirting with forty ikväll, robert buckley film ju ;)
Just nu försöker jag få virkningen att bli en mössa. går sådär.

snygggg


Kommentarer
Postat av: louise

skulle också försöka virka en mössa förut, den blev aldrig klar, haha så lycka till ;)

2010-02-18 @ 22:45:11
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test